پروانه ها...

                                             

 تمام پروانه ها قاصدک بودند...

          به هر قاصدکی راز چشمان تو را گفتم ، پروانه شد..!

 تمام پروانه ها ادای پشمان تو را در می آورند...

          چون ((بغض مرا دوست دارند...!!!))



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت17:51---8 اسفند 1393
چشمی به تخت و بخت ندارم…

مرا بس است یک صندلی برای نشستن کنار تو…


ایدا اشک تنها
ساعت16:28---1 بهمن 1392
سلام گلم ممنون از لطفت وبلاگتو اپ کن نفس

بازم به من به سر

راستی این قالبت زیباست مبارکه
پاسخ:ممنون آیدا جون لطف داری


عرفان
ساعت15:40---1 بهمن 1392
راستی قالب جدیدت هم خیلی خوبه درست رنگ مورد علاقه منه ...... من عاشق رنگ مشکی هستم همه وسایلام مشکیه .......
پاسخ:ممنون از لطفت.


یاسمن
ساعت13:25---21 دی 1392
سلام دختر خاله عزیزم شطوری وبت خیلیخیلی نازه گلم چرا دیگه نمیای وب من؟نامرد منتظرتم@
پاسخ:سلاگ گلم .عزیزم من همیشه بهه وبت سر میزنم ولی نظر نمیگذارم چون وبت خیلی قشنگه و دیگه جایی واسه ی نظر دادن نذاشته...


سجاد
ساعت16:58---19 دی 1392
سلام.خیلی وب زیبای داری ایشالا که همیشه تو همه لحظه های زندگیت موفق باشی
پاسخ:ممنون از لطفت سجاد جان.


ایدا اشک تنها
ساعت17:37---18 دی 1392
سلام منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم امتحان داشتم 3 تا امتحان مانده موفق باشی دوستت دارم وبلاگت زیبا تر شده

ایدا اشک تنها
ساعت11:28---18 دی 1392
سلام وبلاگت زیبا است منم ایدا خوفی موفق باشی به منم سر بزن ونظرتو درباره عکس جدید داداشم بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 9:34 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.